Bancaixa arriba a les 100.000 visites en la nova exposició protagonitzada per Sorolla al Centre Cultural

Un mes i set dies després de la seua inauguració, l’exposició Visió d’Espanya. Sorolla en les col·leccions de la Hispanic Society of America i de Bancaixa ha rebut aquesta vesprada la visita 100.000 al Centre Cultural Bancaixa de València, on la mostra romandrà fins al 10 de gener. El visitant 100.000 ha accedit a l’exposició passades les 16.30 hores. Cristian Martínez, un jove d’Elx de 22 anys d’edat, ha acudit a visitar la mostra de Sorolla en companyia dels amics i ha rebut com a obsequi el catàleg editat per la Fundació Bancaixa amb motiu, tant de l’exposició de l’any 2007, com de la mostra actual, en la qual s’exposen 34 obres noves que no van estar presents en la de fa dos anys.

La mostra ha aconseguit les 100.000 visites just ament en el segon aniversari de la inauguració de la primera exposició sobre Sorolla que Bancaixa va celebrar a l se u Centre Cultural de València. Aquest a exposició va obrir les portes el 7 de novembre de 2007, i va mostra r, per primera vegada a Espanya, els panells regionals de la Visió d’Espanya que Sorolla va pintar per encàrrec de l a Hispanic Society of America i que tornaran a la seu de Nova York quan concloga l’actual exposició, el 10 de gener.