Bancaixa finança un sistema pioner d’ alerta per a famílies amb malalts d’ Alzheimer

El Sistema Intel·ligent de Monitoratge d’Alertes Personals va nàixer a la Comunitat Valenciana amb 40 terminals, i atenent el seu bon funcionament i utilitat la xarxa de terminals s’ha ampliat a 80. Una comissió tècnica valora i resol les sol·licituds presentades.

Les famílies interessades en el Sistema Intel·ligent de Monitoratge d’Alertes Personals poden acudir a les oficines territorials de Creu Roja a la Comunitat Valenciana, les pàgines web www. cruzroja.es/cvalenciana o www.bancaja.es/obrasocial, el telèfon d’informació 902 22 00 70 o el correu electrònic simap@cruzroja.es.

Noves tecnologies, amb persones dependents

Amb el Sistema Intel·ligent de Monitoratge d’Alertes Personals Creu Roja i Bancaixa aposten per facilitar la permanència en l’entorn habitual de les persones amb algun tipus de deteriorament cognitiu. A més, el servici aporta a la família les eines i el suport necessaris perquè visquen amb tranquil·litat i confiança. D’aquesta manera, es consolida l’aplicació de les noves tecnologies en la intervenció amb persones dependents.

La Comunitat Valenciana ha sigut pionera en la gestió del Sistema Intel·ligent de Monitoratge d’Alertes Personals després de contrastar el bon funcionament de la tecnologia i constatar les prestacions d’aquest recurs per al col·lectiu al qual es dirigeix.

Bancaixa, a través de la seua Obra Social, centra la seua activitat a crear i mantindre activitats que contribuïsquen a la millora de la qualitat de vida i el progrés cultural i social de les persones. L’Obra Social de Bancaixa, en què s’emmarca aquesta activitat, incrementa any rere any el seu pressupost, que arriba als 85 milions d’euros en el present exercici. Bancaixa i Creu Roja han impulsat aquest projecte des del primer moment amb vocació de continuació i ampliació en el futur.