Bancaixa i la Universitat de València concedeixen 836 beques per estudiar a l’estranger

Bancaixa i la Universitat de València han concedit un total de 836 beques a estudiants universitaris que podran completar els seus estudis en universitats estrangeres durant el pròxim curs acadèmic.

D’estes ajudes, a les quals Bancaixa aporta més de 800.000 euros, 696 han estat concedides com a complement a les beques Erasmus i permetran que els beneficiaris estudien en universitats europees associades a este programa. Les 140 beques restants ofereixen la possibilitat de completar els estudis en universitats de Japó, Estats Units, Austràlia, Llatinoamèrica, Suïssa, i en universitats europees als estudiants de doble titulació internacional. Les llistes de beneficiaris poden consultar-se en www.bancaja.es/obrasocial i en www.uv.es/relint.

El programa Beques Internacionals Bancaixa, el principal objectiu del qual és incentivar la mobilitat internacional dels joves universitaris, va concedir el 2007 més de 3.000 beques a estudiants de 45 universitats espanyoles, amb un pressupost que supera els 3 milions d’euros, en el marc del seu Compromís Social dirigit als joves.

Bancaixa dedica una bona part del seu esforç a iniciatives dirigides als joves en els àmbits de les ajudes per als estudis, la inserció laboral, la creació d’empreses, l’exercici d’activitats d’acció social, oci i esport.