Bancaixa ja ha esgotat les reserves de grups per veure l’exposició de Sorolla a Sevilla

La gran acceptació de l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya a Sevilla està superant totes les expectatives. A menys de quinze dies des de la inauguració al Museu de Belles Arts, ja no és possible realitzar reserves per a grups. Les persones que ho desitgen podran visitar l’exposició mitjançant torn en la cua lliure.

Atenent les reserves realitzades fins al final de l’exposició, esta rebrà al voltant de 200 grups, fonamentalment associacions, ajuntaments, col·legis i altres entitats. De dimarts a divendres, de 9:00 a 11:00 hores, visiten la mostra del pintor valencià una mitjana de 6 grups d’unes 25 persones.

L’exposició, d’entrada lliure i gratuïta, pot veure’s fins al 29 de juny en horari de dimarts a dissabte de 9:00 a 21:00 hores (última entrada a les 20:00 hores) i diumenges i festius de 9:00 a 15:00 hores (última entrada a les 14:00 hores). Els dilluns el museu roman tancat.

El pressupost de l’Obra Social de Bancaixa per a 2008 supera els 85 milions d’euros, la xifra més alta destinada en la història per l’entitat financera, i suposa un 13,8% més en relació al pressupost de l’any anterior. Esta quantitat es distribuirà en tres línies d’acció fonamentals: Joves, Cultura i Desenvolupament Social.