Bancaixa obri un compte solidari per cobrir les necessitats la Casa de Caritat de València

El president de Bancaixa, José Luis Olivas, i el president de l’Associació Valenciana Casa de la Caritat, Antonio Casanova, han firmat hui un nou acord de col·laboració per a l’obertura d’un compte solidari, amb la finalitat de recaptar ajuda econòmica, atenent així la sol·licitud de l’entitat benèfica, després del fort augment de persones que requereixen dels seus servicis. La primera aportació que es farà en este número de compte serà realitzada per Bancaixa per un import de 50.000 euros.

Les aportacions solidàries per a la Casa de la Caritat es poden realitzar en qualsevol oficina de Bancaixa per mitjà del número de compte 2077/0374/81/6600006867.

D’esta manera, Bancaixa ofereix la seua ajuda davant del gran augment de demanda dels servicis de l’Associació Valenciana Casa de la Caritat, en un entorn de crisi econòmica. Actualment, acudeixen diàriament al menjador de la Casa de la Caritat una mitjana de 450 persones, enfront de les 200 que habitualment solen utilitzar este servici.

Esta aportació solidària de Bancaixa se suma a les ja realitzades per l’Entitat a esta institució per mitjà de la seua Obra Social. D’esta manera, Bancaixa contribueix amb la labor benèfica que du a terme la Casa de Caritat de València des de fa més de 100 anys. El passat desembre, Bancaixa va entregar un xec de 18.000 euros a l’Associació Valenciana Casa de la Caritat.

A més del menjador social, l’Associació Valenciana Casa de la Caritat ofereix en les seues instal·lacions un alberg, escola infantil, programes d’higiene i salut, rober, centre de dia i un servici de busca de vivenda i ocupació.