Bancaixa presenta l’exposició “Sorolla. Visió d’Espanya” al Centr d’Art Contemporani de Màlaga

El President de Bancaixa, José Luis Olivas; l’Alcalde de Màlaga, Francisco de la Torre, i el director de la Hispanic Society of America, Mitchell Coding, han presentat este matí l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya, que podrà visitar-se al Centre d’Art Contemporani de Màlaga fins al pròxim 21 de setembre.

Amb motiu de la remodelació del Centre Cultural Bancaixa de València, l’Entitat va voler celebrar la reobertura d’este amb una exposició de gran rellevància cultural, aconseguint exposar per primera vegada a Espanya els 14 llenços que conformen les Visions d’Espanya de Joaquim Sorolla, que va pintar per encàrrec de la Hispanic Society de Nova York.

Des de l’arribada a Espanya l’èxit ha sigut rotund, ja que ha estat visitada per més de 585.000 persones en l’exposició a València i Sevilla, el que la converteix en l’exposició més visitada d’Espanya des de 1990.

Després del seu pas per València, a la inauguració del qual van assistir SS.AA.RR. els Prínceps d’Astúries, i l’exposició a Sevilla i ara a Màlaga, la mostra tindrà una itinerància per Barcelona, Bilbao i Madrid, per tornar novament a finals de 2009 a València, abans de viatjar a Nova York.