Bancaixa se suma a L’Hora del Planeta

Bancaixa se suma a la iniciativa de WWF/Adena “L’Hora del Planeta”, per demostrar que la lluita contra el Canvi Climàtic és possible. En este sentit, l’Entitat ha realitzat un crida a tots els seus empleats per actuar de manera conjunta demà dissabte, 28 de març, en este objectiu tan necessari, amb una senzilla acció: una hora sense llum.

Bancaixa manté habitualment, en virtut de la seua política mediambiental, els sistemes d’il·luminació de la xarxa d’oficines i servicis centrals totalment apagats en horaris no laborables. Responent a esta crida, l’edifici més emblemàtic de l’Obra Social, el Centre Cultural de la Fundació Bancaixa, també apagarà els seus llums durant l’hora prevista.

La participació de Bancaixa i la Fundació Bancaixa en “L’Hora del Planeta”, respon també a la implicació de l’Entitat amb els principis mediambientals del Pacte Mundial de les Nacions Unides i la seua recent adhesió a la iniciativa de la “Protecció del clima: la plataforma dels dirigents empresarials” contra el Canvi Climàtic.