El director general de la Fundació Incyde ofereix a Bancaixa la conferència ‘Gestión del fracaso…, camino del éxito’

La Fundació Bancaixa ofereix demà dimarts, 15 de novembre, dins del cicle Dimarts Emprenedor, una conferència a càrrec d’Ángel Colomina, director general de la Fundació Incyde, del Consell Superior de Cambres de Comerç. Colomina aportarà la seua visió i experiència professional sobre com es pot treballar contra l’estigma del fracàs en la conferència que pronunciarà amb el títol Gestión del fracaso…, camino del éxito’.

Ángel Colomina va compaginar els seus estudis d’Administració i Direcció d’Empreses a la Universitat Complutense de Madrid amb la posada en marxa de la seua primera empresa, Aventuras del Topo, a 21 anys, que va arribar a tindre 130 treballadors. Després de quatre anys dedicat al sector de l’oci infantil, va posar en marxa la seua segona empresa, Ociogestión Servicios de Ocio, dedicada a l’organització d’activitats d’oci per a empreses espanyoles importants com ara Telefónica o HP, entre d’altres. El 2004 va assumir la responsabilitat de posar en funcionament una àrea de negoci dedicada als emprenedors i les PIMES en una important empresa de formació en línia i quatre anys més tard es va incorporar a la Fundació INCYDE, del Consell Superior de Cambres de Comerç, com a director general. Recentment ha assumit, a més, la subdirecció de l’Àrea de Programes i Projectes de creació d’empreses i formació del Consell Superior de Cambres de Comerç d’Espanya.

La seua tasca fonamental és dinamitzar la Fundació INCYDE, gestionar la relació comercial amb els diferents agents públics i privats del país en matèria d’emprenedoria i desenvolupar-hi un model econòmic autosostenible.

La conferència d’Ángel Colomina se celebrarà demà 15 de novembre a les 19 hores a la Sala Ausiàs March del Centre Cultural Bancaixa de València. L’entrada és de caràcter lliure i gratuït, amb una capacitat limitada.