El finançament del gasto social a debat en la Fundació Bancaixa d’Alacant

El finançament del gasto social constitueix un repte per a la societat del futur. Bancaixa n’és conscient i per això, demà a partir de les 19.30 hores tindrà lloc a la seu de la Fundació Bancaixa d’Alacant un debat-col·loqui que tractarà en profunditat este tema.

El Catedràtic d’Economia de la Universitat Pompeu Fabra, Guillem López i Casanovas, realitzarà la conferència prèvia al debat en la qual defendrà que és necessària una reorientació dels mecanismes que vetlen per la sostenibilitat financera de les prestacions socials en una societat del benestar com la nostra. Per a López, és imprescindible tindre en compte la perspectiva generacional, de manera que cada generació contribuïsca a la Seguretat Social proporcionalment als beneficis que rebrà en el futur.

La conferència i el posterior debat titulats “El finançament del gasto social: reptes del futur” formen part d’un cicle de tertúlies del Col·legi d’Economistes que acull la Fundació Bancaixa d’Alacant. L’acte, d’entrada lliure, començarà a les 19.30 hores a la seu de Bancaixa de la capital alacantina (Rambla Méndez Núñez, 4).