Les reserves per Internet per a la primera setmana de la nova exposició de Sorolla s’esgoten en quatre hores

L’exposició Visió d’Espanya. Sorolla en les col·leccions de la Hispanic Society of Am e rica i de Bancaixa ha arrancat amb 6.725 entrades reservades per a la primera setmana d’obertura al públic. La reserva per Internet, una de les formes d’accés a l’exposició junt ament amb l’entrada directa segons l’ord r e de cua, es va activar ahir a les 12.00 hores i l’oferta de reserves es va esgotar en quatre hores. L’entrada es pot planificar mitjançant la reserva en línia a través de la web de la Fundació Bancaixa ( www.bancaja.es/obrasocial). El procés de reserva es fa des del dia de la reserva fins a una setmana després i s’activarà cada dijous a les 12.00 hores.

L’exposició ha obert les portes al públic amb un total de 3.000 visitants, que han recorregut les dues sales d’exposició del Centre Cultural Bancaixa per a gaudir de la nova mostra dedicada a l’artista valencià. Les obres han sigut vistes ja per 1.214 empleats de Bancaixa i familiars que van fer una visita prèvia a la inauguració. Les altres 1.787 persones han sigut les primeres a fer el recorregut, en el primer dia d’exposició al públic, per les 48 obres de l’artista presents en la mostra. Tots aquests assistents hi van accedir de manera directa, sense reserva.