Més de 125.000 persones han visitat l’exposició de Sorolla a Barcelona

Des del dia de la inauguració al Museu d’Art Nacional de Catalunya (MNAC), l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ja ha rebut més de 125.000 visites. Josep Navarro Pérez, veí d’Hospitalet de Llobregat ha sigut el visitant 125.000.

Josep va visitar durant el cap de setmana la mostra Sorolla. Visió d’Espanya acompanyat de la seua filla. Per a este jubilat, el pas per l’exposició ha sigut una oportunitat única “per a gaudir de la bellesa de les pintures de Sorolla i la monumentalitat dels murals exposats”. Com a record del seu simbòlic pas per l’exposició, de la qual va saber per mitjà de la notícia de la inauguració en televisió, va rebre un catàleg de la mostra de mans de Pere Valls, director comercial de Bancaixa a Catalunya.

L’exposició està tenint una molt bona acollida a Barcelona. Així, ho demostren les entrades. Només en 42 dies d’exhibició la xifra ja supera els 130.000 visitants.

La mostra de Sorolla pot veure’s al MNAC fins al pròxim 3 de maig en horari de dimarts a dissabte de 10:00 a 19:00 hores, ininterrompudament. Els diumenges fins a les 14:30 hores. Els dilluns el museu roman tancat. L’entrada a l’exposició és gratuïta.

L’exposició Sorolla. Visió d’Espanya. Col·lecció de la Hispanic Society of America reuneix els catorze panells que Sorolla va pintar per a la Hispanic Society de Nova York i que per primera vegada i de manera excepcional Bancaixa ha portat a Espanya per a l’exhibició itinerant durant dos anys. A Barcelona, Bancaixa i el MNAC complementen la mostra amb una selecció dels dibuixos preparatoris d’este cicle pictòric, procedents del Museu Sorolla de Madrid i de la Hispanic Society of America.