Més de 50.000 persones han visitat l’exposició de Sorolla a Barcelona

Des del dia de la inauguració al Museu d’Art Nacional de Catalunya (MNAC), l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ja ha rebut més de 50.000 visites. Rosa Carlos Doce ha sigut la visitant 50.000 este matí.

Rosa ha visitat la mostra Sorolla. Visió d’Espanya acompanyada del seu marit. Per a esta jove resident a Barcelona, el pas per l’exposició ha sigut una oportunitat única per a gaudir de l’obra del pintor Joaquim Sorolla. Encara que sabia de l’existència de l’exposició des que es va inaugurar al Centre Cultural Bancaixa de València el 2007, els mitjans de comunicació catalans li han recordat l’oportunitat de visitar-la a la ciutat comtal, on reconeix que la presentació és espectacular. Com a record del seu simbòlic pas per l’exposició ha rebut un catàleg de la mostra de mans del director comercial de Bancaixa a Catalunya, Pere Valls.

L’exposició està tenint una molt bona acollida a Barcelona. Així ho demostren les xifres d’entrada. En només 14 dies d’exhibició la xifra ja supera els 50.000 visitants.

La mostra de Sorolla pot veure’s al MNAC fins al pròxim 3 de maig en horari de dimarts a dissabte de 10:00 a 19:00 hores, ininterrompudament. Els diumenges fins a les 14:30 hores. Els dilluns el museu roman tancat. L’entrada a l’exposició és gratuïta.

L’exposició Sorolla. Visió d’Espanya. Col·lecció de la Hispanic Society of America reuneix els catorze panells que Sorolla va pintar per a la Hispanic Society de Nova York i que per primera vegada i de manera excepcional Bancaixa ha portat a Espanya per a la seua exhibició itinerant durant dos anys. A Barcelona, Bancaixa i el MNAC complementen la mostra amb una selecció dels dibuixos preparatoris d’este cicle pictòric, procedents del Museu Sorolla de Madrid i de la Hispanic Society of America.