«Sorolla. Visió d’Espanya» allarga la seua estada a Màlaga

A la vista de l’afluència de visitants a l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya a Màlaga, esta romandrà dos dies més a la ciutat, i s’hi amplia de nou l’horari a partir de demà. En este sentit, la mostra estarà oberta al públic fins a dimarts que ve, 23 de setembre, perquè tots els malaguenys puguen gaudir dels 14 murals del genial pintor.

Així mateix, l’horari a partir de demà també es modifica: el museu obrirà tots els dies, dilluns inclusivament, en horari de 10:00 a 02:00 de la matinada.

Des del dia de la inauguració al Museu d’Art Contemporani de Màlaga, el 18 de juliol, l’exposició Sorolla. Visió d’Espanya ha gaudit d’una gran acceptació. El fet que l’organització haja ampliat els horaris diverses vegades per donar un major i millor servici als ciutadans n’és una prova.

Precisament esta setmana ha passat per l’exposició el visitant 100.000. Esta xifra se suma a la reeixida itinerància de la mostra que va començar el seu camí a València. A la capital del Túria, Sorolla. Visió d’Espanya va conquistar a més de 450.000 visitants. A Sevilla es va reforçar l’èxit de l’exposició, aconseguint prop de 135.000 visites. I amb les 100.000 entrades de Màlaga la mostra es consolida com la més vista de la història d’Espanya amb aproximadament 685.000 visitants.

El ritme d’entrada a l’exposició de Bancaixa en el MAC en estos últims dies supera les 2.500 visites. A partir de les 19:00 hores es generen les cues més nombroses.